Re: Polonia torna a ajornar la directiva de patents de programari.

Hola, xdrudis ...

deies, el 25 de Jan de 2005, a les 01:28 +0100:

> P.D. oops! ja és demà. He començat a escriure aquest text el
> 24.1.2005, dilluns, i és aquest dia al que em refereixo com "avui".

Jo em penso que algun dia t'hauriem d'agrair tots plegats els esforços
que hi dediques a aquesta tasca, que suposso ha de ser feixuga i dura.

Des d'aquí el meu reconeixement a la feina que fas :)

--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org