Re: [Docscaliu-no-epatents] Re: Polonia torna a ajornar la directiva de patents de programari.

Hola, xdrudis ...

deies, el 26 de Jan de 2005, a les 08:42 +0100:

> El Tue, Jan 25, 2005 at 02:39:47PM +0100, Xavier deia:

> Que va, el que "haurieu" de fer algun dia és rellevar-me. EP, que la
> llista de docscaliu-no-epatents@lists.sf.net ja té 50 persones, i
> fa feina, potser li hem d'agrair a tots.

> Ja no en faig gaire.
>
> Per cert d'aquí a unes hores puc necessitar voluntaris per traduir una nota
> de premsa a castellà i potser anglès. Prefereixo no enviar-la a llistes públiques
> arxivades a la web fins que es confirmin els fets i es publiqui.

Jo et puc ajudar a traduir al castellà, el problema és que _no_ tinc
gaire connectivitat, i si són coses tipus avui per demà potser vagi molt
just. Si no és el cas, per mi, ok.

El meu anglès és patétic, si de cas et podria fer traduccions de
l'italià al català/castellà (del castellà/català a l'italià támbé però
amb qualitat menor i amb bastant més esforç).

A veure que diu el Lluís :)