cites i pendents al resum de Kontact

Bones,

estic usant el Kontact de Sid (1.0.1) amb tots els mòduls menys el KPilot
activats, i al resum hi tinc la info del Temps, les notes, les cites, els
Pendents, els missatges nous i els aniversaris.
Amb el temps, les notes, els missatges i els aniversaris no tinc problema,
però no hi ha forma que em surti al Resum les tasques pendents (en tinc unes
quantes, algunes amb data i hora, altres només amb data i altres ni data ni
hora fixada, totes pel proper mes) :-( ni tampoc les cites (les cites són els
Esdeveniments del calendari, no?)

Algú em pot ajudar (Suy!!!)???
A part d'això, molt còmode el Kontact, ara he de provar com funciona la
sincronització amb una Palm T5 i a veure quan el Kolab entra a Sid!

guillemBarba