Re: Comandament Genius MaxFire G-08XU

la meva recomanació és qque et compris un pad de play i un adaptador a
usb. els pads de play mes barats són molt millors que qualsevol altra pad
per a pc, fins i tot els de gamma alta.

fins ara

Eduardo Bellido Bellido, vares dir:

>Hola a tothom!
>
>Vull comprar-me un Gamepad per gaudir com deu mana del Xmame. No penso
>gastar-me molts diners, i he estat mirant models, i el Geniux MaxFire
>G-08XU sembla un bon candidat.
>
>El problema és que no he trobat cap referència a Google de que aquest
>gamepad funcioni bé amb Linux, per cert, es USB, algú el té o sap si
>funciona?
>
>He provat dos comandaments que van deixar-me uns amics i funcionen
>correctament, són el Micro$oft SlideWinder PRO y el Activbb X6-34U. Per
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>