Re: cites i pendents al resum de Kontact

> A part d'això, molt còmode el Kontact, ara he de provar com funciona la
> sincronització amb una Palm T5 i a veure quan el Kolab entra a Sid!

No et puc contestar a la pregunta, doncs no sé massa del tema, però si
esbrines com fer funcionar la sincronització amb una T5 m'ho expliques, doncs
a mi no hi ha manera de que funcioni (utilitzo Sarge), s'inicia la
sincronització però pel que sembla no es "veuen" amb la T5. No sé si és
perque la connexió és USB i no amb el craddle per port sèrie (que no tinc) o
si s'ha de configurar alguna cosa que desconec. A veure si tens més èxit que
jo i m'en fas 5 cèntims...
Ricard