Re: problemes de teclat amb breezy

Holes

Jo diria que per a solucionar-ho no cal remenar els arxius, sinó actualitzar
els paquets que fan l'ubuntu en català.

suposo que s'arreglaria fent alguna cosa semblant a:

apt-get install --reinstall language-pack-ca language-pack-ca-base language-pack-gnome-ca-base language-pack-gnome-ca language-support-ca

pots executar locale per veure com tens l'idioma

pd: quan vaig instalar lubuntu no em deixava en catala, llavors vaig instal·larlo en angles i  amb aquests paquets vaig tenir-ho tot en català, fantàstic!

espero que us serveixi.

salut i peles, flanagan!