Re: exim i php

el Dilluns 20 Juny 2005 19:12, Francesc Altet va escriure:
ups! si que l'he rebut.. el problema es que no redirigeix els mails que envio
des de gmail a admin@domini (al log de l'exim si que el rep, pero no
l'envia...) si em conecto per telnet si que em redirigeix els mails de
admin@domini cap a gmail

> I l'entrega a un usuari local? Si és així, alguna cosa em falla :-/

no, a var spool mail nomes em surt l'usuari que realment tinc creat i alla no
m'els hi posa :P
--

ID 0x834D5708
wget http://penedessensefils.net/clau_publica.asc