exim i php

Tinc un problem de configuració d'exim i php que m'està fent la guitza. Aveure si hi ha algú que sàpiga com solucionar-lo.

Problema: php envia correus com a usuari www-data i, tot i que l'escript de php defineixi el camp 'from' de la capçalera del correu, exim hi posa un camp 'sender' i un altre 'return-path' amb una adreça tipus www-data@domini.com, la qual cosa em dona problemes a l'hora de la verificació amb un smtp remot. Per tant dedueixo que hi poden haver diverses solucions:

1.- eliminar els camps 'sender' i 'return-path' de manera que l'smtp remot intenti verificar l'adreça 'from' que és correcte. El sender el puc eliminar desde la config de l'exim però el return-path no me n'ensurto

2.- afegir en algun lloc que l'usuari www-data pot rebre correu o en tot cas que la màquina doni com a correcte l'adreça www-data@domini.com. Això no en tinc ni idea.

Per cert, els alies a /etc/aliases semblen correctes. De fet rebo els avisos de correo no enviat a la meva bústia d'usuari rebotats desde www-data a roor i de root al meu usuari, de manera que no crec que per aquí hi pugui fer rès.

Necessito idees. Algú m'hi pot ajudar.

Com sempre, molt agraït per les vostres aportacions.

Robert