Re: exim i php

si, el problema es que no m'envia els correus, tot i que al log de l'exim surt
com el rep..
m'he conectat per telnet al servidor i he comprovat que si poso a from: un
remitent dints el meu domini si que m'els redirigeix, pero si poso com a
remitent algun correu de fora, no m'el redirigeix, tot i que me l'accepta...

el Dilluns 20 Juny 2005 12:15, Francesc Altet va escriure:

--

ID 0x834D5708
wget http://penedessensefils.net/clau_publica.asc