Re: Reinstal·lar LILO

hola!

jo crec que amb el cd de la knoppix n'hauries de fer prou. entres, fas lilo (utilitzant el fitxer lilo.conf de la teva partició lilo) i avall, no?

si no hi ha opcio de dir-li quin lilo.conf pots executar, potser fent un chroot i posant-te com arrel la teva particio de linux, podràs executar lilo tal i com ho solies fer...

a veure si et funciona..

salutacions,

pau.

el Sat, 18 Dec 2004 22:39:17 +0100 en/na
Pau Climent i Pérez <paucliment@ya.com> va dir: