Re: Reinstal·lar LILO

Jo el que faig és (un cop a dins de la knoppix):

ALT+F1 per anar a consola
munto la/les particio/ns on estiguin /boot i /etc,
elimino el boot de la knoppix i el /etc/lilo.conf, que són links, i creo un
link per cada u que apunti als corresponents de la partició muntada

p.e:
ln -s /mnt/hdb2/boot /boot
ln -s /mnt/hdb2/etc/lilo.conf /etc/lilo.conf

i despres faig "lilo" i ja està, ho tinc exàctament com estava abans que es
borrés

salut
guillemBarba

A Dissabte 18 Desembre 2004 23:37, pau va escriure: