Reinstal·lar LILO

Ei,

hola a tot*s, ... fa prou temps que no escric a la llista.

Resulta que he reinstal·lat Windows XP (és una cosa més que té, que cal abocar la merda que acumula de tant en tant), i clar, com es creu l'amo del món m'ha esborrat el LILO. La qüestió és que no tinc el CD de la Debian, i clar, no puc fer allò de "boot: rescbf24 root=/dev/hda2".

Alguna idea? Existeix LILO per a DOS? Vull dir, un instal·lador de LILO per a windows?

Només tinc el CD de la Knoppix, pot servir-me?

Ajudeu-me, que encara esteu a temps per a ser bons aquest any, i el pare Noël vos durà regalets, hehe.

Pau.