Re: Emulació scsi

Moltes gràcies per l'ajuda. Al final he recompilat el kernel i s'ha
solucionat. Suposo que era algun problema de moduls. Ara he
desconfigurat un parell o tres de coses (hda sense DMA, ...) però suposo
que amb una altra intentona ho arreglarem.

Per cert, el lilo ja estava ben configurat (diria que l'espai no és
rellevant) i el dispositiu /dev/sr0 és un link a /dev/scd0. En altres
distribucions no sé si hi ha diferència entre un i altre.

Salut!