instal·lacio de Java SDK

Hola, tinc un problema, estic intentant instalar el
java sdk en la meva maquina Debian. El que faig es
baixarme el paquet rpm del java sdk de java.sun, i li
faig un alien pa pasarlo a .deb. Una vegada fer tot
aço li fike un dpkg -i per a instalarlo i tot
correcte, l'ultima vegada q ho vaig fer no vaig tindre
cap problema, però ara intente fer un java o un javac
i no els troba, i si entre al directori de la
instal·lació que es /usr/java/j2sdk1.4.2 i entre a la
carpeta /bin i els faig un ./javac em diu q no ha
pogut iniciar la Maquina Virtual...etc... he afegit al
/etc/profile la carpeta /usr/java/j2sdk1.4.2 i la
carpeta /usr/java/j2sdk1.4.2/bin, xo segueix sense
trobarmels, algu sap com solucionar aço???
Gracies!!!

Robba

Yahoo! Messenger - Nueva versión GRATIS
http://messenger.yahoo.es