Com buidar /var

Tinc la partició /var plena i no m'explico per què. Té 523Mb però quan
estava fent una actualització de paquets m'ha dit que ja no podia seguir
perquè tenia aqest recurs ple.
He esborrat els paquets que hi havia a /var/cache/apt/archives però
segueix al 100%. És curiós, sembla com si encara fossin per aquí (abans de
fer l'apt tenia 100Mb disponibles i hi havia un grapat de paquets a /cache
El problema és greu ja que, per exemple, no puc ni tant sols enviar aquest
correu des del meu client habitual ja que l'SMTP local em diu que és massa
gran per l'espai que hi ha disponible...  :(
Alguna pista?

Gràcies.

Quim