Re: Cdrom

On dv, 2004-03-05 at 01:02, Josep Lloret wrote:
> Hola:
> Al intentar muntar un CD(dels dos que tinc, ambdòs Mitsumi, i que son
> reconeguts al iniciar-se Debian) em diu que "/dev/cdrom no es un dispositiu
> de bloc vàlit"
>
> Tots dos son al fstab, però no surten al mtab, que, per cert, sembla com si no
> hi fos, doncs no el troba..:"no such file or directory".....???
> ¿Què faig malament?

1) Quin tipus de suport pel cdrom tens al nucli? IDE o emulació SCSI?
2) El suport pel cdrom està compilat estàticament o com a mòdul?
3) Si és com a mòdul, el carrega en arrencar (/sbin/lsmod)?
4) Tens compilat i/o carregat el suport per sistemes de fitxers iso9660?

> Val a dir que els CD's rutllan bé, doncs els he fet servir per instal·lar
> Debian des de Knoppix, que sí els reconeix.

* Orestes Mas                                        *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *