dubte sobre compilació nucli

hola a tothom!

tinc una pregunta semi-xorra sobre la compilació del nucli. Estic amb el 2.4.22.

L'arxiu que se't genera després del make bzImage i que és el li diem al grub que agafi quan arranca, es veu modificat quan fem 'make modules modules_install'?

és a dir, si em descuido de fer i instal·lar els mòduls en el moment de fer el bzImage, he de tornar a canviar la imatge del kernel amb la qual arranca l'ordinador?

a mi em sembla que no (tot i que, per si les mosques, sempre li enxufo el 'modules modules_install' de torn), però no n'estic del tot segur, i és una curiositat que fa temps que tinc..

apa, salutacions,

pau.