Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

On Sun, Sep 21, 2003 at 11:51:05PM +0200, Antoni Bella Perez wrote:
>   Aquesta és una llista d'usuaris així que primer és millor deixar clar de què
> s'està parlant (has confós els dos termes):

No, jo entenc el que volia dir Xavi. Sembla que user-es fa una traducció
dels missatges que surten a l'arrencar l'ordinador, fent sed's "a
pinyon". A mi això em sembla un hack del copó, i no crec que ho
suportem. En un món perfecte, els scripts d'inici haurien d'estar
escrits amb suport de gettext per fer-ho bé, però això no crec que pase
en anys...

Per cert, el tema del suport aquest ho anem a fer via el paquet
"language-env", i no amb un paquet "user-ca". language-env es suposa el
reemplaç d'user-es, user-ja, user-de... i ja tenim (Guillem i jo) algo
fet. Ja direm algo més quan no siga vaporware :)

Guillem, estàs subscrit ací?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/