Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

A Dilluns 22 Setembre 2003 01:33, Jordi Mallach va escriure:

> No, jo entenc el que volia dir Xavi. Sembla que user-es fa una traducció
> dels missatges que surten a l'arrencar l'ordinador, fent sed's "a
> pinyon". A mi això em sembla un hack del copó, i no crec que ho
> suportem. En un món perfecte, els scripts d'inici haurien d'estar
> escrits amb suport de gettext per fer-ho bé, però això no crec que pase
> en anys...

  Sí, ara entenc (això prové d'una altra conversa?), el que dius es que hauria
d'anar com a Mandrake i SuSE (que conegui), mitjançant un catàleg de
missatges de gettext. (Suposo que els de user-es són conscients del que fan).

> Per cert, el tema del suport aquest ho anem a fer via el paquet
> "language-env", i no amb un paquet "user-ca". language-env es suposa el
> reemplaç d'user-es, user-ja, user-de... i ja tenim (Guillem i jo) algo
> fet. Ja direm algo més quan no siga vaporware :)
>
> Guillem, estàs subscrit ací?
>
> Jordi

  Vosaltres coneixeu millor com anirà el nou sistema d'instal·lació, però
tingueu en compte que hem d'afegir-hi un metapaquet de recursos per al
català.

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca