Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

On Mon, Sep 22, 2003 at 01:33:12AM +0200, Jordi Mallach wrote:
> No, jo entenc el que volia dir Xavi. Sembla que user-es fa una traducció
> dels missatges que surten a l'arrencar l'ordinador, fent sed's "a
> pinyon". A mi això em sembla un hack del copó, i no crec que ho
> suportem.

Si, si que es un hack maligne ;>

> En un món perfecte, els scripts d'inici haurien d'estar
> escrits amb suport de gettext per fer-ho bé, però això no crec que pase
> en anys...

He estat pensant que abans d'arreglar el user-es per generalitzar-lo,
millor proposar lo de gettext per sarge+1 ... ja enviare quelcom a
debian-devel. Encara que hi ha fitxers a /etc, que toca el user-es, que
no es podran localitzar de forma sana.

> Per cert, el tema del suport aquest ho anem a fer via el paquet
> "language-env", i no amb un paquet "user-ca". language-env es suposa el
> reemplaç d'user-es, user-ja, user-de... i ja tenim (Guillem i jo) algo
> fet. Ja direm algo més quan no siga vaporware :)

No obstant, no falta gaire... =P

> Guillem, estàs subscrit ací?

Nops ;>.

salut,