Re: OT: Pàgina web amb el Composer de Mozilla no funciona amb el IExplorer enWindows

A Dimarts 01 Juliol 2003 23:50, Josep-Antoni Ysern va escriure:
> Ara bé, el misteri d'aquesta pagineta continua. L'he refeta amb
> l'OpenOffice. En Linux, sense problemes. En Windows, no s'activaven els
> vincles tot i aparèixer les dreceres correctes en l'indicador d'adreces
> del IE. Aleshores, l'he refeta amb el Word 2000 :-( Llavors dins
> windows, cap problema, però dins Linux diu que les adreces de tal i tal
> vincle no existeixen, que tal directori o tal arxiu no existeix. Com pot
> ser això? Crec que, a l'últim, presentaré el material en la versió de
> Windows, però això és un colp baix: des de desembre estic amb Linux i ja
> [...]

  Personalment no veig la edició amb Quanta gaire complicada, bé és cert que
sempre que el fas servir aprens un xic més doncs t'acaves documentat sobre la
implementació de tal etiqueta però en base si coneixes la estructura i te'ns
una plantilla feta és d'alló més sencill d'usar.

  Crees la capçalera i peu, si hi ente'ns afegeixes una fulla d'estil (CSS)
encastada a la capçalkera i llabors crees la estrucrura del text.

CONSELL: Un bon mètode seria editar-ho amb KWord per afegir el tipus/mida de
font i llabors exportar-ho a HTML i pulir-lo amb el Quanta afegint-hi els
enllaços i demés. (Amb Kate també pots exportar).

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i