Re: Compilador per defecte

"fermath fermath" <fermath_fermath@hotmail.com> escrigué:

Sincerament, jo et recomanaria que et quedessis amb el 3.2. És un compilador molt més complert, que permet menys errors de l'usuari i molt més exigent amb el codi picat. Això, com ja deus saber, fa que es redueixin brutalment els possibles 'bugs' del programa. De fet, hi ha coses un pèl 'tricky' que el 2.95 es menjava i que -en canvi- el 3.2 no només es queixa sinó que dóna error...

> Crec que és sufucient canviar els enllaçós. Crec que hauries de canviar
> /usr/bin/gcc a /usr/bin/gcc-2.95

Això sempre que si programes en C++ no linkis contra llibreries no-estàndar. És a dir, que en el moment que hagis de passar al gcc l'opció -lNomDUnaLlibreriaX aquesta llibreria tb ha de ser compilada amb 3.2, pq sinó el procés de linkat serà impossible...
En C, no hi ha cap problema (només depèn del paquet glibc).

Sort...

albert...

--
Albert J. MORA - MTG / IUA / UPF - PLUG