Re: Compilador per defecte

A Dijous 29 Maig 2003 14:12, Albert Mora va escriure:
> Xarx <drapnet@wanadoo.es> escrigué:
>
> Sí, tant Sarge com Sid ja vénen de fàbrica amb el gcc 3.2
>
> albert...
A veure, jo he entés la pregunta diferent. Tant goody, com sarge com sid tenen
el compilador gcc 3.x de fàbrica. Però, woody està tota compilada amb el
2.95, i sarge crec que també. Quan es fa el salt a la 3.2 és a sid.

Gcc 3.2, sobretot en c++ dona un codi molt més optimitzat i és incompatible
amb la 2.95. Aixó vol dir que si tens una biblioteca compilada amb la 2.95 no
pots compilar el teu programa amb la 3.2 i enllaçar-ho. Aquest salt tan gran
crec que ha fet que s'endarrereixi fins a sid.

Leo