Re: Problema amb tar: opció "g"

	Perdona si aquesta resposta arriba una mica fora de data.
No m'he llegit al 100% el man del tar, però si vols fer una salvaguarda
incremental, l'opció no hauria de ser tar -Avf ... ó tar -rvf ...?,
també hi ha una diferècia de format entre incremental (-G) i
listed-incremental (-g), el que no sé és per què, al provar-ho, com tu
dius, "hi és tot", pot ser que ho dedueixi del arxiu indicat a l'opció
-g...?. En definitiva, el que vull dir és que si fas una salvaguarda
incremental a un arxiu nou (-c) a aquest arxiu tan sols tindràs els
arxius que s'hagin modificat.