Re: Com fer servir el locale ca_ES i es_ES al mateix temps

On Wed, Oct 03, 2001 at 07:23:58PM +0200, Antoni Bella wrote:
>  Gràcies Jordi aquesta opció múltiple no la coneixia però he descobert
> quelcom intrigant. Com que la configuració no quedava per defecte  a l'entrar
> i sortir del compte d'usuari ho s'hom afegit al .bashrc pero resulta que no
> funciona fins que no el carrego jo teclegant bash i convindras en mi que es
> molt engorros. Jo uso Sid es un bug o m'he perdut algo?

Segurament ho has inclòs al teu bashrc, has eixit de les X, no has
sortit de la consola que controlava les X (estic asumint que no fas
servir cap desktop manager) i has tornat a executar startx. Les X
agarren els settings de locale de la consola...

>   També et faré notar que anteriorment habia fet servir el programa
> castellanizar del paquet spanish-es però es desastros amb el perl cada vegada
> que la instal·lació ha de llegir res d'allí. Crec que es tracta més habiat de
> la poca flexibilitat del suport multiidioma doncs ben configurat aquest quan
> res no està disponible en un tindria que donar l'altre sense el conseqüent
> missatge d'error en la consola.

Amb aquesta configuració et dona els warnings de perl?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E