Re: El per què del codi .html

A Dijous 12 Juliol 2001 10:19, Jordi Mallach va escriure:

> Sí, sí, es clar. La documentació es el sgml. Sento no haber-ho dit, però
> pensava que no hi habia cap dubte (eixa documentació no està en el mòdul
> webwml).

> Deuria ser, sí. Generen el HTML a partir del SGML i ho penjen en eixe
> directori.
>
> Com el instal.lador de Woody es prou paregut, traduïr ara el manual de
> potato no és perdre el temps, sols caldria actualitzar-ho a les novetats
> de woody després.
>
> Jordi

Doncs fet ja en tinc les fonts en .sgml apunteu-vos i demà al matí en rebreu
un tros -no a la llista es clar-.

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |