Re: programes

On Fri, Jul 06, 2001 at 06:37:00PM +0200, Antoni Bella Perez wrote:
>   La primera seria crear un binari.deb propi amb les traduccions d'aquests
> fitxers de manera que en podriem dur una actualització dels mateixos sense
> importar de si tu uses Gnome o KDE, doncs les traduccions de dits escriptoris
> s'apliquen al sistema mitjançant diferents fitxers de configuració. De moment
> jo que empro el xchat amb l'escriptori KDE haig de treballar en anglès. :-(

Eh? No entenc res...
Dius de crear un .deb que continga *.mo's? Això es buscar problemes,
segur.

>   I la segona seria utilitzar els binaris que porten les traduccions dels
> escriptoris KDE i Gnome i afegir-hi dites traduccions tal i com ja fan els de
> KDE en castellà.

Però això no és lo que es fa ara mateix?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E