Re: [TR] Re: Debian Errades? index_ca.html

Antoni Bella Perez dijo:

>   Bé no arrivo a tant peró em falten els &#acute i demés m'asembla que no
> n'ha convertit cap.

sí, a això em referia, els &*acute; ntilde, etc son anomenades "entitats" en
sgml/html. Hi ha una altra cosa que m'ha cridat l'atenció i es que el
codi html no és gaire estricte (quasibé sempre els tags estan en
majuscules, a vegades tanquen els tags i d'altres no...).

>   Per cert ja que estas ficat en el tema em podries dir si puc o no traduïr
> /webwml/english/donations.wml
> i en defecte dir-me qui s'ha saltat la lectura del primer email demanat
> aquest fitxer doncs perdo un temps precios i ara que estic llençat fore una
> llàstima no poder avançar. Amb més temps m'uniré a algun directori.

umm, doncs no ho sé, suposo que si, de moment no s'esta coordinant el
tema i cadascú hem agafat el que hem volgut... Una possibilitat es que
una persona -o dugues- s'encarregui de "repartir joc" -vull dir,
d'enviar els fitxers a traduir a la resta, recollir-los després, fer-los
una ullada i finalment pujar-los al cvs-, aixo evita errors,
duplicacions i també evita que esl traductors hagin de barallar-se amb
el cvs...

m.

--
Miquel Vidal            | http://mi.barrapunto.com/yonderboy