Repartir joc [Era: Re: [TR] Re: Debian Errades? index_ca.html]

miquel@sindominio.net va escriure:

> umm, doncs no ho sé, suposo que si, de moment no s'esta coordinant el
> tema i cadascú hem agafat el que hem volgut... Una possibilitat es que
> una persona -o dugues- s'encarregui de "repartir joc" -vull dir,
> d'enviar els fitxers a traduir a la resta, recollir-los després, fer-los
> una ullada i finalment pujar-los al cvs-, aixo evita errors,
> duplicacions i també evita que esl traductors hagin de barallar-se amb
> el cvs...

Com a usuari normal i correntet de Debian, ara mateix descarregar del CVS
no m'és cap inconvenient. Pujar... Em fa una mica de por. O sigui, que en
una bona part del que esmentes (la part de pujada) hi estic plenament
d'acord.

Bona idea!

Ignasi

--
Debian GNU/Linux    -   Un sistema operatiu per a un
			món millor.