Re: wml://2013-wheezy-announce.wml

04-05-2013 00:32 tarihinde, Onur Aslan yazdı:
Ben de o veya ile başlayan cümleyi tam olarak nasıl olması gerektiğine
tam olarak karar veremedim. Onun farklı bir cümle olmasını istiyorum ama
noktayı kaldırıp veya ile devam etmek en iyisi gibi duruyor.

-Already a happy Debian user and you only want to upgrade?
+Zaten mutlu bir Debian kullanıcısısınız ve sadece yükseltme mi yapmak
+istersiniz?

Bu başlıkta biraz garip değil mi?
Evet, garip gelmişti.

... ve yalnızca yükseltmek mi istersiniz?

olabilir...

Secure Boot cümlesinde, desteklenmeyenin sonda olmasında sakınca yok bence.