[language-env] bir guncelleme daha

Merhaba,

UTF-8 kipli sanal konsolda kaynagini bir turlu cozemedigim, fakat
-umarim ki- duzeltmis oldugum bazi sorunlar vardi.  Paketi oncelikle bu
duzeltmeler icin tekrar denemenizi isteyecegim.  Daha once UTF-8 kipini
denememis iseniz onceligi buna vermeniz uygun olur.  Degisiklikler toplu
halde soyle:

* Konsol UTF-8 kipinde artik calismali.  (Dikkat, basit bir konsol
  reset(1) veya echo \\033c ekrani yine allak bullak ediyor.  Bu tur
  durumlarda trqu'da bulunan Ctrl-Alt-8 kisayolu faydali.)

* uxterm bazi ayarlari kendisi yapiyor.  Bu programin (aslinda bir
  betik) onunu kesmemek icin bir alias tanimlandi.

* Butun X ucbirimlerinde (xterm, rxvt, wterm ve aterm) ayni renk
  temalari kullaniliyor.  Aslinda renklerle ugrasmak bu paketin gorevi
  degil, fakat "genisletilmis" kipte bunlarin da eklenmesi uygun oldu.

* Iletilerde bazi iyilestirmeler.

* Font secimi biraz daha akilli hale getirildi.  (Perl bilgimi
  ilerletmeye devam ediyorum :-)

Eterm'u teknik nedenlerle, desteklenen X ucbirimleri listesine
ekleyemiyorum.  Bu program standart bir yapilandirma sistemi
kullanmiyor.  UTF-8 destekli olmadigindan ugrasmayi gerekli de
gormuyorum.  Ha aklimdayken belirteyim.  Bu paketten hoslanmiyorum,
bizi boyle adhoc cozumlerle ugrastirmak durumunda birakanlardan da
hoslanmadigim gibi :-)

P.S.  Paketi yine ayni yerden, yani Alioth APT depolarindan
indirebilirsiniz:

  wget http://l10n-turkish.alioth.debian.org/debian/language-env_0.54_all.deb
  dpkg -i language-env_0.54_all.deb