Re: SARGE Beta 4

Selam,

Türkçe klavye seçildiğinde aşağıdaki hatayı alıyoruz:
kbd-chooser: ERROR ** unknown charset iso-10646-18 ignoring charset request

Ayrıca kurulum dili Türkçe seçildikten sonra, default olarak Türkçe F klavye
düzeneği üzerinde duruyor (sonraki ekranda), ona da bir bakmak gerekebilir.

Genel olarak Türkçe açısından epey ilerleme katettiğimiz görülüyor. Disk
bölümleme kısmı epey sorun olacağa benzer. Alışkın olanlar için mesele yok
ama yeni başlayan kullanıcılar için orada mesajlar biraz ürkütücü olabilir,
disk bölümleme kısmı epey flexible oldu ama basit olduğunu söyleyemiyoruz.

Linux2.6 çekirdeğiyle boot edildiğinde, sanal konsollar arasında geçiş
yaptığınızda kurulumun yapıldığı 1. konsola dönünce problemler çıkıyor (belki
sadece bendeki framebuffer ile ilgili bir problem de olabilir).

Onun dışında tasksel, aptitude vs. arasından seçim yaptığımız debconf ekranı,
80*25'ten taşıyor ve ekranda yazıların bir kısmı görüntülenemiyor. O
kısımları tekrar kontrol etmek gerekecek.