Re: SARGE Beta 4

* Murat Demirten [2004-05-03 22:51:18+0300]
[...]
> Ayrıca kurulum dili Türkçe seçildikten sonra, default olarak Türkçe F klavye
> düzeneği üzerinde duruyor (sonraki ekranda), ona da bir bakmak gerekebilir.

Paketleri inceledigimde buna yol acacak bir sey gozume carpmadi.  Boyle
bir sorun varsa mutlaka duzeltmemiz lazim.

Duzeltilmesi gereken birkac yer daha tespit ettim:

1) languagechooser'da:

	Turkish;tr_TR;tr;TR;;kbd=lat0-sun16(iso09)

   satirini

	Turkish;tr_TR;tr;TR;;kbd=iso09.f16(iso09)

seklinde degistirmeliyiz.

2) countrychooser'da bolge olarak "Asia"da gorunuyoruz.  Bunu "Europe"
   yapmanin AT'ye girmemiz acisindan bir faydasi olabilir mi? :-)

P.S. Kiril alfabesi kullanan ulkeler languagechooser'da console-terminus
kurmuslar. Fakat bu is icin console-cyrillic adinda bir paketleri var.
Hazir bizde de olsaydi kurulumu terminus fontuyla yapardik, ama bu is
icin vakit yok maalesef.