Re: SARGE Beta 4

* Mehmet Türker [2004-05-03 10:29:31+0300]
> Selam;
> Sarge Beta 4 ü deniyorum da. Kurulumda dil olarak Türkçe seçtim ama klavye
> düzeni olarak Türkçe Q seçtiğimde işlem başarısız oldu diyor. Ancak
> İngilizce klavye seçerek kuruluma devam edebildim.

Beta4'u henuz deneme firsatim olmadi.  Yarin test etmeyi dusunuyorum.
Oyle anlasiliyor ki Turkce klavye icin d-i'a uygulanan son patch problem
cikariyor.  Boyle birseyi bekliyordum zaten, cunku hicbir test
yapilmadan uygulandi bu patch.  Yarin veya obur gun sorunu hallederiz
umarim.