Re: [RFR] debian-installer://packages/arch/mips/arcboot-installer/debian/po/tr.po

* Murat Demirten [2004-03-31 02:57:13+0300]
[...]
> #. Type: text
> #. Description
> #: ../arcboot-installer.templates:3
> msgid "Install the Arcboot boot loader on a hard disk"
> msgstr "Arcboot ön yükleyiciyi bir sabit diske kur"

s/on yukleyici/onyukleyici/

> #. Type: string
> #. Description
> #: ../arcboot-installer.templates:8
> msgid ""
> "Arcboot must be installed into the volume header of a disk with a SGI "
> "disklabel. Usually the volume header of /dev/sda is used. Please give the "
> "device name of the disk on which to put arcboot."
> msgstr "Arcboot SGI disk etiketi olan bir hacim başlığına kurulmalıdır.
> Genelde /dev/sda hacim başlığı kullanılır. Lütfen arcboot'un yerleştirileceği
> diskin aygıt adını veriniz."

[Bu "Volume" ne kadar muskil bir laftir.  Yok mu baska bir oneri?
Apple/Bilkom grubu ve galiba MS/Turk buna "Oylum" diyor, aman sabahlar
olmasin :-)]

[Bir diger husus mesajlardaki hitaplari tutarli hale getirmeliyiz.
Mesela bu ornek icin "veriniz" yerine "verin" gibi.  Bu konuda bir
konsensus saglayalim.  Bana ikincisi daha uygun geliyor, eger kabul
buyurulursa butun mesajlar buna uygun sekilde degistirilmeli.]

> #. Type: note
> #. Description
> #: ../arcboot-installer.templates:15
> msgid "Arcboot configured to use a serial console"
> msgstr "Arcboot seri konsolları kullanmak üzere ayarlanıyor"

s/ayarlaniyor/yapilandiriliyor/
[Eger bu ayarlama/yapilandirma konusunda da fikir coklugu olusmussa]

> #. Type: note
> #. Description
> #: ../arcboot-installer.templates:15
> msgid ""
> "Arcboot is configured to use the serial port ${PORT} as the console. The "
> "serial port speed is set to ${SPEED}."
> msgstr ""
> "Arcboot ${PORT} seri portunu konsol olarak kullanmak üzere ayarlandı. Seri "
> "portun hızı ${SPEED} olarak ayarlandı."

s/Arcboot/Arcboot, /
s/uzere ayarlandi/uzere yapilandirildi/
[bakin burada ise yariyor :-)]

[...]
> #. Type: boolean
> #. Description
> #: ../arcboot-installer.templates:21
> msgid ""
> "The arcboot package failed to install into /target/.  Installing Arcboot as "
> "a boot loader is a required step.  The install problem might however be "
> "unrelated to Arcboot, so continuing the installation may be possible."
> msgstr ""
> "Arcboot paketi /target/ 'a kurulamadı. Arcboot'un açılış yükleyicisi olarak "
> "kurulması gerekli. Kurulumdaki sorun arcboot'tan kaynaklanmıyor olabilir, ve
> [...]

s/ 'a/'a/

[Simdi, grub-installer cevirisinde soyle demisiz:

| ... Bir acilis onyukleyicisi olarak GRUB'in kurulmasi gerekiyor.
| Kurulum problemi GRUB'la ilgili olmayabileceginden kuruluma devam
| etmeniz mumkun olabilir.

Buradan hareketle...]

... Bir acilis onyukleyicisi olarak Arcboot'un kurulmasi gerekiyor.
Kurulum problemi Arcboot'la ilgili olmayabileceginden kuruluma devam
etmeniz mumkun olabilir.