Ceviriye iliskin sorular

Herkese selamlar... discover paketinin turkcelestirme isi hemen hemen
bitti.. Zaten oldukca azmis... Yalniz asagida verdigim listedeki
kelimeleri cevirmek - cevirmemek konusunda kararsiz kaldim... Fikir
beyaninda bulunan herkese simdiden tesekkurler;

- bogomips (bunun turkcesi olur mu bilmem, ben hic turkce karsiligini
duymadim, bilen varsa bi zahmet yardimci olursa sevinirim)

- total_swap (bir parametre gibi duruyor, cevireyim mi cevirmeyeyim mi
emin olamadim zira toplam_takas seklinde bir sonuc cikiyor)

- module (modul olarak cevirdim, alternatif oneri?)

- ramdac (ceviriyor muyuz? Ne diye ceviriyoruz?)

- clockchip (ceviriyor muyuz? Ne diye ceviriyoruz?)

- free_swap (yine bu da bir parametre gibi duruyor (bos_takas))

- ID (kimlik olarak cevirdim?)

Bu sorusunu yazdiklarim disinda ceviri tamamen bitmis durumdadir...
Enteresan bir sekilde gtranslator'un cokmesi ve dosyayi sifirlamasi
(tamamen bos hale getirmesi - ilktir goruyorum) disinda bir aksilik
yasamadim :) daha da enteresani gorkem dosyaya adini mi kazimis nedir,
kendi adimi da eklettigim zaman oluyor bu problem :) dosyayi cevirmeden
once de denedim tamamen cevirdikten sonra da denedim yok :) Gorkem'in
adinin altina kendi adimi ekleyince ve son translator olarak ismimi
yazinca sapitiyor gtranslator ve dosyanin icini bosaltiyor ehehe

Vi sagolsun...

Kolay gelsin herkese tesekkurler

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)