Re: [RFR] po-debconf://setserial

Setserial contains the ability to save your current serial configurations,
but you have to decide the method which setserial is to use.

Setserial şu an kullandığınız seri yapılandırmalarınızı kaydetme yeteneğine
sahiptir, fakat hangi setserial'ı kullanacağınıza karar vermek zorundasınız.

Bu çeviriyi
Setserial şu an kullandığınız seri yapılandırmalarınızı kaydetme yeteneğine
sahiptir, ancak bunun için setserial tarafından kullanılacak yönteme karar
vermelisiniz.

örneğindeki gibi değiştirmeyi öneriyorum.

Bir iki harf hatası var.

configuration ya da configuration mechanism için ortak karşılıklarımız var mı?

Konfigürasyon, modül gibi kelimelerde bazen ü yerine u yazılmış.

Recai'nin sırtından yükü bir miktar almamız lazım, rahat nefes alabilmesi
için :) Ben de bir parça normale döndüm, elimden geleni yapmaya çalışacağım.