Re: Tamamlanan ceviriler icin hata bildirimleri

* Osman Yüksel [2004-03-23 05:51:37+0200]
[...]
> ben kernel'dan yanayım :)

Ben cekirdek derim :-)

> Bu demek ki depoya bir güncelleme yapılmalı, bu arada sanırım
> debian-installer cvs'den svn'e taşınıyor(veya taşındı)

d-i cikana kadar boyle...

> bunu tartışmıştık, eğer burdaki "volume" = "hacim" olmayacaksa LVM
> çevirilerini yeniden yapmamız gerekecek , bunu da tartışalım ...

d-i gozden gecirmesini bekleyin, hep beraber calisiriz uzerinde.

> + bu değişiklikleri birleştirilmiş(merged) tr.po'da yapmamız yeterli
> midir ? yoksa her po'yu bulmalımıyız ?

Hayir, her dosyada ayri yapilmasi lazim.  Imla hatasi vb. duzeltmeleri
ben surekli yapiyorum zaten, bunlari da hemen hallederim.