Re: Yeni ceviriler ve gorev dagilimi onerisi

> Yukarida sundugum gorev paylasimi aciliyet arzeden
> islerden olusuyor.
> Bunlarin disinda daha dusuk oncelikli cok miktarda
> baska is de var.
> Ozellikle bazi man dosyalari (dpkg, apt gibi) ve
> kritik bazi wml (web)
> dosyalari.  Bu islere gonullu olan arkadaslardan
> gelecek taleplere de
> acigim.  Acil isler tamamlandiginda bunlarla daha
> genis capta
> ilgilenecegiz.
selamlar

Gerekli gördüÄ?ünüz man sayfalarının listesini
çıkarabilirseniz, bu dosyaları hali hazırdaki
kılavuz sayfaları çeviri projesi kapsamında ben
üstlenebilirim. Tabi baÅ?kaları ile paylaÅ?maya da
bir itirazım yok :)

Bendeki Debian sistemi 3.0r2 olduÄ?u için programlar
hafiften naftalin kokuyor ve muhtemelen belgelerde
güncelliÄ?ini yitirmiÅ? durumda. Bu sistemi Ä°nternet
üzerinden güncellemek benim açımdan büyük bir
sorun. Bizim oradaki hatlar korkunç derecede yavaÅ?.
Ã?evrilmesi gerektiÄ?ini düÅ?ündüÄ?ünüz man
sayfalarını e-posta yolu ile alabilirsem veya
Ankara'da bulunan arkadaÅ?lardan birisi Sarge CD'leri
tedarik edebilirse veya baÅ?ka uygun bir yol tavsiye
edebilirseniz; bu iÅ?i seve seve üstlenebilirim. Bir
iki ay içinde de önemli olan man sayfalarının
hepsini bitirebileceÄ?imizi sanıyorum.

APT NASIL belgesi zaten çevrilmiÅ? durumda/*ben epey
faydasını gördüm. SaÄ?olasın Murat Demirten*/ ama
güncellenmesi gerekiyor. Benim aklımda SARGE
Y�KLEME kılavuzunu çevirmek var. Bu kılavuz 5-6
dile çevrilmiÅ? durumda ama belgenin halen
geliÅ?tirildiÄ?i söyleniyor. Å?enlik'ten sonra bu
belgeyi çevirmeye baÅ?lamak niyetindeyim, tabî ki
benden önce kimse baÅ?lamamıÅ? olursa. Sanırım
Å?enlik zamanı bu belge oldukça olgunlaÅ?mıÅ?
olacak. Bu tarihten sonra üzerinde büyük
deÄ?iÅ?iklikler olacaÄ?ını zannetmiyorum. BaÅ?ka bir
öneri yoksa, bu tarih bence çok uygun.

Yükleme aracını zaten bitirdiniz sayılır. Bunun
üzerine APT güncellenebilir, gerekli man sayfaları
çevrilip, bir de SARGE yükleme kılavuzu Türkçe
olursa, tadından yenmez gayri :) Ben man sayfaları
çevirilerine hemen baÅ?lama taraftarıyım. Tek
sorunum bu belgelerin güncel haline ulaÅ?mak. Bu
sorunu halleder halletmez bu iÅ?e baÅ?layabilirim.
Böylece siz de aciliyeti olan diÄ?er iÅ?ler ile
ilgilenebilirsiniz.

Kendime son durak olarak Debian'ı seçtiÄ?ime göre,
çorbada bizim de tuzumuz olsun.

Fikir ve tavsiyeleriniz bekliyorum.

Saygılarımla,

Yalçın Kolukısa