Re: subversion deposuna ssh ile erisimdeki umask sorununa cozum denemesi

* Ozgur Murat Homurlu [2004-03-16 09:25:46+0200]

> Evet bu çözümü uyguladığınızı hatırlıyorum.
> Subversion kitabında umask çözümü tavsiye edilmiş. Mesela update/co için
> oluşturulan transaction tree'lerde post-commit script ile izinleri
> ayarlamak işe yaramayabilir.
> Ancak bunun kullanımı etkileyeceğini de sanmıyorum.

Bu brute force kesinlikle utanc verici, ama is goruyor :-)

> Bence sırf ViewCVS web arabirimi için bile geçmeye değer, geçiş
> zahmetsiz olacaksa.
> Olumsuzluk olarak da, kullanıclara yazma hakkı vermek için gerekebilecek
> fazladan çaba aklıma geliyor.

O halde bu konuya biraz daha yakindan egilelim.  Grup yazma hakki var
diye biliyorum, yani projede gozuken herkes su an oldugu gibi otomatik
olarak yazma hakkina sahip.  Bu dogru degilse isin esprisi kalmaz.