subversion deposuna ssh ile erisimdeki umask sorununa cozum denemesi

Merhaba,

Anladığım kadarı ile svn+ssh metodu kullanıldığında kullanıcıların
default umask'ı 0022 olduğu için kullanıcı subversion işlemleri
tarafından yeni oluşturulan dosyalar sürekli sorun oluşturuyorlar.
Bunun için subversion kitabında svnserve'in bir wrapper script ile
umask 0002'ye ayarlandıktan sonra ' svnserve "$@" ' şeklinde çağırılması
öneriliyor.
Bizim alioth'da root haklarımız olmadığına için benim aklıma şöyle bir
çözüm geldi:

Önce alioth'da svnserver-wrapper diye bir kısa betik oluşturdum :
#!/bin/sh
umask 0002
svnserve -t

daha sonra kendi bilgisayarımda SVN_SSH ortam değişkenini özelleştirdim:
$ export SVN_SSH="ssh -l omh-guest l10n-turkish.alioth.debian.org
/var/lib/gforge/chroot/home/groups/l10n-turkish/svn/conf/svnserve-wrapp
er"

svn update, diff ve log  ile denedim sorun görünmüyor. Bir de commit ile
denemek lazım ancak sanırım fark eden birşey olmayacaktır.
Ne dersiniz, bu yöntem işe yarayabilir mi ?