Re: subversion deposuna ssh ile erisimdeki umask sorununa cozum denemesi

On Tue, 16 Mar 2004 08:36:26 +0200
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> Bir suredir permission sorunumuz yok, nedeni post-commit betigindeki
> su satir:
>
> 	# FIXME: brute force (remove following line after moving to
> 	# svn.debian.org)
> 	chmod -R g+ws $REPOS

Evet bu çözümü uyguladığınızı hatırlıyorum.
Subversion kitabında umask çözümü tavsiye edilmiş. Mesela update/co için
oluşturulan transaction tree'lerde post-commit script ile izinleri
ayarlamak işe yaramayabilir.
Ancak bunun kullanımı etkileyeceğini de sanmıyorum.

> Kesinlikle ise yarar, fakat kullanici tarafinda yapilan
> duzenlemelerden oldum olasi hoslanmam (svn-tr de buna dahil).  Bence
> asil soru su?  svn.debian.org'a gecelim mi?

Bence sırf ViewCVS web arabirimi için bile geçmeye değer, geçiş
zahmetsiz olacaksa.
Olumsuzluk olarak da, kullanıclara yazma hakkı vermek için gerekebilecek
fazladan çaba aklıma geliyor.