Re: subversion deposuna ssh ile erisimdeki umask sorununa cozum denemesi

On Tue, 16 Mar 2004 10:38:04 +0200
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> O halde bu konuya biraz daha yakindan egilelim.  Grup yazma hakki var
> diye biliyorum, yani projede gozuken herkes su an oldugu gibi otomatik
> olarak yazma hakkina sahip.  Bu dogru degilse isin esprisi kalmaz.

Hm, açıkçası svn.debian.org'da izinlerin nasıl verildiğini
hatırlamıyordum fakat siteye bakınca şöyle bir paragraf gördüm:

" Write access is only allowed through svnserve over a ssh transport.
Access control is handled through Alioth. When using svnserve please
make sure your umask is set to 0002 in order not to break anonymous
access."

Bu durumda dediğiniz gibi yazma hakkı verilmesi için özel bir işlem
yapılması gerekmeyebilir. Bir de umask'ı nasıl 0002'ye
ayarlayabileceğimizi bilseydik..