Re: debian-installer/retriever/choose-mirror çevirisinde bir soru

, Osman Yüksel <yuxel@sonsuzdongu.com> yazılmış:

, Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> yazmış:

Hollanda grubundan kopya cektim.  Ekte onlarin hazirladigi nl.po'dan
Turkce'ye cevirdigim ulke kodlarini gonderiyorum, "copy, paste" ile
eklersin.

Daha sonra aradigimda Google'da soyle bir bag buldum.  Oraya da bakarak
kontrol yapabilirsin:

	http://mcuma.sitemynet.com/ulke.htm

gönderiğiniz po dan kopyalar çektim , o da tamamdır

, Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> yazmış:

Bence olduğu gibi bırakabilirsin. Nasıl olsa uluslararası kısaltmalar
bunlar; çevirmen şart değil.

 recai bey çevirmiş artık :)

Teşekkürler
Not : recai beye iki kere gitti sanırım bu ileti , özür diliyorum