debian-installer/retriever/choose-mirror çevirisinde bir soru

Selamlar ,
debian-installer/retriever/choose-mirror/debian/po/tr.po'da aşağıdaki gibi bir olayla karşılaştım ve sorayım dedim

#. Type: select
#. Choices
#. [NOTE] Translate the ISO country codes below into localised country names.
#: ../choose-mirror.templates:109
msgid "enter information manually"
msgstr "bilgieri manuel olarak girin"

buraya kadar herşey normal, ancak alt satırlarda ülkelerin kodları(!) var
TR,US vs. , bunların sanırım Türkiye Amerika gibi çevirmemiz lazım ancak bilmediğim bir sürü ülke kodu var. Bunların olduğu bir adres veya bir arama için keyword varmıdır acaba ?
teşekkürler