Re: [ITT] debian-installer://{tools/bugreporter-udeb/debian/po/tr.po,tools/countrychooser/debian/po/tr.po,tools/iso-scan/debian/po/tr.po,tools/mipsel/delo-installer/debian/po/tr.po,tools/nobootloader/debian/po/tr.po}

* Osman Yüksel <yuxel@sonsuzdongu.com> [2004-02-01 07:53:13+0100]
> tools/iso-scan/debian/po/tr.po
> tools/mipsel/delo-installer/debian/po/tr.po
>
> bu ikisini zaten ben çevirmiştim ,
>
> tools/bugreporter-udeb/debian/po/tr.po
>
> bunu da sanırım halil demirezen çevirmişti

Depoda bunlar cevrilmemis gozukuyor.  Bu sekilde biten ceviri varsa
depoya eklemek icin elinizdeki Subversion WC (yani calisma kopyasi)
dizinine bunlari koyarak (yani cevrilmemis olani overwrite ederek),
'commit' yapabilirsiniz.

Aslinda dogru yontem su.  Biten her ceviri "on calismasi" bitmis ceviri
olarak yorumlanmali ve *depoya commit'lenmeden once* '[RFR]' etiketiyle
listeye gonderilmeli.  En son '[LCFC]'den sonra ise commit yapilmali.
Fakat 'd-i' aciliyetinden dolayi proseduru biraz kisaltmak uygun
olabilir.  Bu '[RFR]'leri simdilik daha sonraya erteliyorum.

P.S. Alioth adminleri su an kurban kesmekle mesguller :-))  Hala cevap
alamadim kendilerinden.  Tek yapmalari gereken bizim icin bir Postgres
veritabani yaratmalari ve Alioth'dan (mesele benim) liste postalarini
almami saglayacak bir duzenleme yapmalari.  Beklemeye devam ediyoruz.