Re: Ceviri kaynaklari - Nihayet

Sagolsun Recai gene uğraşmış test etmiş yazmış. Ben de az önce denemeye fırsat buldum. Her şeyi yaptım ama gene olmadı, problem devam ediyordu. Son anda farkettim ki problemli olan tum sayfalarda belge isminde alt çizgi karakteri mevcut :) örneğin debianORG_intro_about gibi

_ karakteri içermeyen belge ismi verdiğimde hiç bir sorun olmadı, istediğim gibi belge ekleyebildim. Sanırım bu da wikinin bir özelliği ve böylece öğrenmiş olduk. Aşağıdaki adreste yeni eklediğim
belgeler mevcut.

http://www.fazlamesai.org/ceviri/wakka.php?wakka=DebianWebCeviri