Re: [RFR] po-debconf://cryptsetup-nuke-password/sv.po

Den 2023-08-03 kl. 11:13, skrev Peter Kvillegård:

PS. det verkar som att när jag bifogar en fil (utf-8) så ser det konstigt ut på web- sidearkivet för e-postlistan, som att det är fel teckenkodning. Jag hamnade i ett djupt kaninhål med information om 7- och 8-bitars kodning och MIME-typer och allt, men blev dessvärre inte mycket klokare av det. Har du någon aning om hur man skickar bifogade filer så att det ser rätt ut även på det webb-baserade
e-postarkivet för listan?

Då jag söker ser det ut som att det skulle kunna vara samma problem som https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=833680

/Anders