Re: [RFR] po-debconf://cryptsetup-nuke-password/sv.po

On 03.08.2023 20:54, Anders Jonsson wrote:
Jag brukar använda data som ett pluralord ("dina data"), men är såpass
vanligt med "din data" att jag inte brukar tjata om det så länge det
finns en konsekvens i hela översättningen.

Arkivet ser bra ut för mig, men har i bakhuvudet att det varit problem
med åäö tidigare, så undrar om jag ändrade någon inställning för
teckenuppsättning i Firefox?

/Mvh,
Anders

Tack för återkoppling! Jag förstår. Jag ska försöka vara konsekvent.

Med vänliga hälsningar,
Peter