Re: Stavfel på sidan för grep

On 2014-04-22 12:35, Andreas Rönnquist wrote:

> Fixat! Tackar för din rapport - jag har inte tidigare sysslat med den
> delen som detta tillhör som kallas DDTP (Debian Description Translation
> Projekt), så jag ville inte svara på ditt mail innan jag visste att
> rättningen verkligen fungerade - men nu ser jag att min rättning har
> gått igenom på rätt sätt.
Tackar!

Har nu ögnat igenom befintliga svenska beskrivningar, och har sedan
rättat till de stavfel och grammatikmissar jag upptäckt genom
webbgränssnittet ( https://ddtp.debian.net/ddtss/index.cgi/sv ). Blev 28
paket som ändrades, med väldigt små ändringar på de flesta ställen. Om
någon med behörighet kan godkänna ändringarna vore det snällt.

Hälsningar,
Anders